top of page

מהקשר הראשוני, דרך המכירה ועד לשירות ותמיכה

בכדי להצליח חשוב להשיג לקוחות חדשים, אבל לא פחות חשוב להפיק את המרב מהקשרים עם הלקוחות הקיימים.

One Business SAP יעמיד לרשותכם כלים שיעזרו לכם לנהל ביעילות את כלל תהליכי המכירה ומחזור חיי הלקוח - מהקשר הראשוני, דרך המכירה ועד לשירות ולתמיכה שלאחר המכירה.

הפונקציונליות המשולבת מאפשרת לקבל תמונת מצב מקיפה על הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים, כך שתוכלו להבין טוב יותר את צורכיהם ולתת להם מענה.

 

כתוצאה מכך תוכלו להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות בפועל, להגדיל את המכירות ושורת הרווח ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.

פתרונות שירות

יתרונות

ניהול שירותים

 

דוחו"ת וניתוח נתונים - הקפת דוחות מפורטים על כל ההיבטים של תהליך המכירה, כולל תחזיות ומעקב אחרי התהליך בעזרת תבניות מוכנות מראש החוסכות זמן.

ניהול לקוחות

 

שמירת כל המידע הקריטי של הלקוחות במקום אחד, סנכרון וניהול אנשי הקשר של הלקוחות השמורים ב-Microsoft Outlook.

מסופון לשיבוץ טכנאים

אפליקציית שירות ייעודית ומתקדמת לתמיכה בתהליכי השירות בשטח.

האפליקציה מבוססת על מוצר השירות הקיים ובאינטגרציה מלאה אליו, כל הנתונים אשר מוצגים או מעודכנים על ידי האפליקציה נשמרים אך ורק בסיס הנתונים של הSAP Business One

  • שיבוץ טכנאים דרך יומן השיבוצים במערכת SAP Business One

  • אוטומציה מלאה לאפליקצייה החיצונית ובחזרה למערכת SAP Business One דרך הגדרות מתאימות במערכת.

  • תצוגה מלאה של שיבוץ הטכנאי באפליקציית תוך קבלת נתונים מתוך המערכת.

  • סינון מלא באפליקצייה לפי חתכים מוגדרים מראש.

  • תצוגה על גבי האפליקציה לפי התקדמות הטיפול, תוך הזנת חלפים מתאימים בטיפול.

  • צילום מהשטח ישירות לבסיס הנתונים של ה SAP Business One

  • הצגת בקשות הלקוח ושלבי הטיפול כולל אפשרות להוספת תמונות ותוכן.

  • אפשרות לשינוי סטטוס הקריאה, ביצוע צ'קליסט של משימות, דיווח שעות ונסיעות

  • אפשרות לניפוק חלקים בשטח ובדיקת מלאי אל מול מערכת ה SAP Business One

  • הפקת דוח מסכם ללקוח והחתמתו בשטח תוך שליחה ב PDF ללקוח.

  • המשך עבודה במערכת SAP Business One במשרד לאחר שמירה הנתונים באפליקצייה.

אפליקציה לשיבוץ טכנאים

יתרונות

הפחתת פעולות ההקלדה

 

הפחתת פעולות ההקלדה בדיעבד המתעדות כיום את פעילות השטח .

 

שיפור איכות
וזמינות המידע

 

שיפור איכות וזמינות המידע לגבי פעילות השטח, עד כדי מידע בזמן אמת .

 

שיפור תהליכי
העבודה

 

שיפור תהליכי העבודה והגישה למידע ע"י טכנאי השטח .

bottom of page