מהקשר הראשוני, דרך המכירה ועד לשירות ותמיכה
SAP® Business One מספק פונקציונליות מכירות מובנית במלואה- משלב ניהול ההזדמנות ועד סיום תהליך המכירה. פונקציונליות זו מספקת נראות מקצה לקצה של מחזור החיים המלא של הלקוח. פונקציונליות המכירות מבטיחה בקרה מלאה על ההתנהלות מול הלקוחות, כולל שמירתם, נאמנותם ורווחיותם לעסק.
בעזרת SAP Business One ניתן ליצור הצעות מחיר, להזין הזמנות של לקוחות, להגדיר משלוחים, לעדכן יתרות מלאי ולנהל את חשבוניות וחשבונות החייבים. המערכת מאפשרת מעבר מהיר ונוח משלב לשלב בתהליך המכירה, ללא צורך בהזנת מידע נוסף ומאפשרת להזין טקסט חופשי בכל מקום בגוף המסמך ולשמור הערות.
ניתן לשנות גם את טקסט הכותרת העליונה והתחתונה עבור כל מסך ומסך ולחשב רווח ברוטו עבור כל הצעת מחיר.
בתום יצירת הצעת המחיר, המשתמשים יכולים לייצאה אל Microsoft Word בלחיצה פשוטה על העכבר.
פתרונות מכירה
יתרונות
ניידות אנשי המכירות
ניהול כל פרטי המכירות תוך כדי תנועה, בעזרת אפליקציית המכירות לנייד של SAP Business one
קמפיינים שיווקיים
יצירת וניהול הפעילויות השיווקיות והשפעתן.
מכירות והזדמנויות
מעקב אחרי הזדמנויות ופעילויות מכירה, מהקשר הראשוני ועד לסגירת העסקה.
ניהול הזדמנויות מכירה ולידים בכל שלבי העסקה.
מודול הזדמנויות מכירה מאפשר לעקוב אחר הזדמנויות ממתינות ולנתחן בהתאם להתקדמות של פעילויות כגון פגישות, משא ומתן והליכים אחרים במשפך המכירות.
שיטות חיזוי מקיפות מאפשרות לצפות רווחים פוטנציאליים ולקבוע עדיפויות לפעילויות מכירה
בעזרת מודל ה-CRM ניתן:
-
לעקוב אחר נתוני נפחי מכירות פוטנציאליים
-
לעדכן התקדמות משא ומתן
-
לנתח כל שלב בתהליך המכירה
-
לתגמל סוכני מכירות מצליחים
מודול ניהול הזדמנות מכירה כולל עדכון ופתיחה מחדש של הזדמנות שנסגרה במערכת דוחות רבים לניהול הפוטנציאל לפי פריט, סוכן או תקופה ומאפשר לעקוב אחרי העמידה ביעדי המכירות של החברה .
מערכת SAP BUSINESS ONE מאפשרת ליצור, לתחזק ולנתח מידע על אודות אירוע שיווק באמצעות תכונת ניהול הקמפיינים.
מערכת ניהול לקוחות (CRM)
יתרונות
תמיכה בריבוי מטבעות
בעזרת המערכת ניתן להבין בצורה טובה יותר את הלקוח וצרכיו, להגביר את רמת שביעות רצונו ונאמנותו למוצר ולהעניק טיפול מותאם אישית ופרסונלי לכל לקוח על פי צרכיו
מכירות והזדמנויות
הגדלת המכירות על ידי צפייה בזמן אמת במעגל המכירה ויצירת תיעדוף בפעילויות המכירה על פי רווחיות. כמו כן ניתן לשמור "לידים" במערכת ללקוחות פוטנציאליים למעקב אחר הזדמנויות מכירה
מודול המבצעים מאפשר:
-
מגוון רחב של תבניות מבצעים לחישוב הנחות ומתן הטבות במורכבות גבוהה
-
ניהול מועדוני לקוחות ותוכניות נאמנות
-
ניהול קמפיינים יזומים/אוטומטים בדוא”ל SMS/
-
עמדות קופה מבוססת SAP Business One
-
ניהול תהליך מכירה מותאם עסק קמעונאי ו/או סיטונאי
-
אינטגרציה עם מערכותE-Commerce
-
סנכרון קטלוג/ קליטת הזמנות וחישוב מבצעים בזמן אמת, גם לעמדות מכירה ב Offline
מודול ניהול מבצעים
יתרונות
הוספת כלים אסטרטגיים
הוספת כלים אסטרטגיים
לשימור לקוחות
שיפור כושר התחרות
שיפור כושר התחרות
של הארגון
גמישות מסחרית
גמישות מסחרית מול לקוחות
מוביסייל – מערכת מכירות והפצה ל SAP Business One
המסופון מאפשר:
איסוף הזמנות ותשלומים
מאפשר לאנשי מכירות לאסוף הזמנות, לשלוח הצעות מחיר, לנהל החזרות ולגבות תשלומים.
חיפוש מהיר
חיפוש פריטים במהירות באמצעות קטגוריות, תת קטגוריות או לפי שם, מק"ט, תאור או ברקוד, או עיון בקטלוג ומציאת הפריט המובקש.
מידע מקיף על כל פריט
אפשרות לענות על כל שאלה מהלקוח עם מידע מקיף על כל פריט כולל יחידות מכירה, רמות מלאי, פריטי הזמנות אחרונות (תאריך, כמות ומחיר), הצגת תמונות, סרטונים ומסמכים קשורים, מידע מקצועי מקיף וכל אינפורמציה אחרת שתסייע לייצר מכירות.
יצירת הזמנה מהירה ויעילה
ניתן לשכפל ולערוך הזמנות קודמות, להזמין לפי המלצה ולקבל המלצות אוטומטיות להגדלת ההזמנה, על מנת לעבוד יעיל ומדויק יותר, ולבזבז פחות זמן בהקלדת נתונים
360 מעלות על כל לקוח במבט אחד
קבלת המידע הרלוונטי על הלקוח בנקודת המכירה: היסטוריית הזמנות, חובות פתוחים, פריטים שלא נרכשו תקופה מסוימת ואנליטיקות נוספות – כך ניתן להתאים אישית את המכירה ולהגדיל את ההזמנה.
תמחור לכל לקוח
תמיכה מלאה במחירונים שונים פר לקוח, מבצעים שונים לאוכלוסיות ועוד ישירות מתוך הבק-אופיס, או מהמערכות של מוביסייל. במערכת המבצעים של מוביסייל תוכל להקים מבצעי סחר מתקדמים, לקבוע מחירים מיוחדים ועוד.
אפשרות למתן עצמאות לאנשי המכירות בשטח להחליט האם להציע מבצעים או לשנות מחירים, והכל בכפוף למדיניות הארגון.
יעדים חכמים ומכירה מונחת
הצגה לאנשי המכירות את מדדי הביצוע שלהם תוך כדי איסוף ההזמנה, והכוונה להשגת יעדים, תוך הצגת הזדמנויות אפ-סייל וקרוס-סייל לכל לקוח.
אסוף מידע עסקי מהשטח
עם יכולות הסקרים והשאלונים ניתן לקבל ערך רב יותר מאנשי המכירות מאשר רק איסוף הזמנות. מנהלי המכירות יוכלו לאסוף מידע עסקי עם מחירי המתחרים, לצלם את המדפים ואביזרי הקד"מ בנקודת המכירה ועוד.
הפיכת מידע לתובנות
מוביסייל מציעה אנליטיקות וניתוח נתונים מכווני פעולה על גבי דשבורדים ויזואליים ידידותיים ודוחות עשירים על כל פריט, לקוח וטרנד, על מנת לאפשר לאנשי המכירות לקבל החלטות מבוססות מידע בנקודת המכירה.
ללא תלות בקליטה סלולרית
מוביסייל מאפשרת להמשיך לעבוד גם ללא קליטה סלולארית מבלי לאבד כל פונקציונאליות. ברגע שתחזור הקליטה, המערכת תסונכרן ברקע ללא הפרעה להמשך העבודה.
בחירת המכשיר המתאים (BYOD)
מוביסייל מאפשרת את החופש לבחור באם לצייד את אנשי המכירות שלך בטאבלט ייעודי, או לתת להם לעבוד על הסמארטפונים האישיים שלהם.
מעקב אחרי פעילויות השטח מהמשרד
מוביסייל תומכת בשירותי מיקום, ומאפשרת לבעל העסק לדעת בכל רגע היכן אנשי המכירות שלו, מאיפה הם שידרו את ההזמנות, כמה זמן שהו בכל נקודת מכירה ועוד… כדי שיוכל לנהל את הצוות בצורה יעילה יותר.
אישורי מנהלים בזמן אמת
מנהלים יכולים לאשר בקשות לפעולות חריגות כדוגמת הנחות מיוחדות או חריגות אובליגו ישירות מאפליקציה ייעודית בסמארטפון שלהם – ולהגיב בזמן אמת למה שקורה בשטח.
מסופון לאנשי מכירות
יתרונות
שותפים טכנולוגיים
מוביסייל מאפשרת חיבוריות למידע ממערכות שונות, כולל מערכות לניהול קשרי לקוחות, ניתוח מידע עסקי, זיהוי תמונה ועוד – כך שיהיו ברשותך את הכלים הטובים ביותר עם כל הטכנולוגיות המתקדמות מבלי לצאת מאפליקציית מוביסייל.
קבע את החוקים העסקיים שלך בקלות
הגדר מינימום לכל הזמנה, יחידות מכירה לכל מוצר, תנאי אשראי לכל לקוח, מדיניות שינוי מחירים ועוד. תוכל לעשות את כל זה במערכות הבק-אופיס שלך בצורה שתתמשק למוביסייל, או ישירות אצלנו בבק-אופיס.
שירות בענן
שירות בענן (פרטי או ציבורי) על גבי תשתית של אמזון, או בהתקנה מקומית על גבי שרתי הארגון שלך. כך מתאפשרת לך מודולריות וגמישות עסקית להטמעה קלה והתאמה מושלמת לצרכים העסקיים שלך.
ממשק מלא
ממשק מלא, מהיר ומאובטח למערכות הבק-אופיס המובילות, ללא הצורך בפרויקט ארוך וכואב. המידע תמיד עדכני, ועובר מיידית מהארגון לשטח והפוך.