top of page
Packaging Factory

שיפור תהליכי הרכש והקנייה והגדלת רווחים

לכל עסק קטן נחוצה גישה שיטתית לניהול תהליך הרכש- החל מבקשות הצעות המחיר, דרך הכנת הזמנות הרכש ועד לתשלום לספקים.

 

SAP Business One  מסייע בניהול התהליך לאורך כל הדרך, מההזמנה ועד לתשלום, כולל קבלת משלוחים וחשבוניות וטיפול בהחזרות ותשלומים.

 

כלי הדיווח המשולבים מאפשרים להשוות בקלות בין ספקים ומחירים להשגת עסקאות טובות יותר וזיהוי הזדמנויות לחיסכון בעלויות.

פתרונות רכש ומלאי

יתרונות

הפקת דוחות עדכניים

 

הפקת דוחות עם נתונים בזמן אמת ובפשטות והצגתם במגוון פורמטים וסוגים.

טיפול בחשבונות זכאים

 

ניהול חשבוניות מס, ביטולים, וזיכויים- תוך קישור להזמנת הרכש, תכנון הצורך בחומרי גלם ותזמון הרכישות בהתאם.

סנכרון עם המחסן והנהלת החשבונות

 

סנכרון בזמן אמת של קבלת מוצרים והזמינות במלאי המחסנים

ניהול נתוני האב

 

ניהול מפורט של הנתונים בממשק ידידותי למשתמש, הצגת יתרות חשבון ניתוח נתוני הרכש ושמירת מידע מפורט על הפריטים שנרכשו עם מחירונים ופרטי מס.

רכש

 

מעקב אחרי הזדמנויות ופעילויות מכירה, מהקשר הראשוני ועד לסגירת העסקה.

להזמין את המלאי הנכון בזמן הנכון למיקום הנכון

בכדי לממש יעדי מכירות ורווחים, חשוב מאוד שהפריטים הנכונים יהיו זמינים במיקום הנכון. 

חיזוי אמין ותכנון ביקוש מהווים בסיס לקבלת החלטות אפקטיבית בשרשרת האספקה. החלטות לא נכונות עלולות לפגוע בארגון הן כתוצאה מאחזקת מלאים גדולים שלא צורך והן מהפסד מכירות ללקוחות עקב חוסרים במלאי.

על מנת להגיע לפיתוח תחזית אמינה ולקבלת החלטות מלאי מושכלות, יש לקחת בחשבון מגוון רחב של גורמים, אך לחברות רבות חסר הידע לעשות זאת. 

פתרונות חיזוי ותכנון הביקוש של אקסיומה מחשבים אוטומטית ובקלות עבור כל פריט ופריט בדיוק מתי וכמה

צריך להזמין בכדי להשיג את רמת השירות הרצויה בהתבסס על מכירות היסטוריות, הביקוש החזוי על פי עונתיות, מגמות מתפתחות ומצב המלאי הנוכחי בתוך שרשרת האספקה. 

Woman Checking Data on Tablet

מערכת עיתוד מלאי

יתרונות

תכנון מלאי נכון

 

המערכת מונעת שגיאות בחיזוי מלאי היכולות לגרום לבעיה בתזרים המזומנים או לעודף מלאי ועומס במחסנים. בנוסף, תכנון נכון ימנע גיוס עובדים שלא כצורך ויצירת "פקקים" בשרשרת האספקה הארגונית.

Trading Floor

מערכת מלאה לניהול שרשרת האספקה באמצעות מסופון

מערכת לניהול מחסנים הינה כלי אסטרגטי חשוב לניהול שרשרת האספקה ורצפת המחסן. המערכת ממחשבת את כל התהליכים במחסן באמצעות מסופון קורא ברקוד- קליטת מלאי מספקים, ליקוט הזמנות לקוח, אריזת פריטים למשלוח, רענון וספירת מלאי, הדפסות מדבקות לפריטים ועוד. 

 

באמצעות עבודה יעילה ומדוייקת שתתאפשר הודות למערכת, תהליכים רבים בארגון ישתפרו: טעויות הקלדה יצטמצמו, השמירה על הסדר במחסן תהפוך לקלה יותר וכך גם הוצאת והכנסת פריטים. ניתן יהיה לקבל שקיפות מלאה לגבי מצב המלאים בארגון בכל עת וזמני אספקה ללקוחות יתקצרו עקב שיפור התהליכים.

ניהול מחסן ממוחשב

יתרונות

שיפור וייעול ניהול

 

המערכת מאפשרת בקרה וניהול באמצעות סט דוחות המאפשר ניטור בזמן אמת, בניית אסטרטגיה והצבת יעדים מבוססי KPI. בנוסף, המערכת מאפשרת להנהלה ולגורמים בשרשרת האספקה לדעת בזמן אמת את מצב המלאים העדכני בארגון.

 

שיפור וייעול ביצועים

 

המערכת מאפשרת ניצול מקסימאלי של שטח המחסן, התמצאות קלה במחסן באמצעות שימוש במסופון ןניהול נוח של תהליכי הליקוט, המשלוח, קבלת ואחסנת הסחורות וספירות מלאי.

bottom of page